Bratr od Xichta – o keši

Krátký úvod

Už u své první keše jsem cosi psal o pohnutkách, které mě vedly k jejímu vytvoření. Někteří z těch, kdo odlovili Xichtovou mysterku, projevili přání, že by stálo za to udělat pokračování. Jiní doufali, že nic takového už neuvidí. Jedni se radovali, druzí měli smůlu, protože světlo světa spatřila Sestra od Xichta.

No, a aby toho nebylo málo, je tady třetí pokračování. Původní myšlenka byla, že tentokrát se nebude nic luštit a vše bude spíš o štěstí, ale nakonec jsem se nechal přemluvit a udělal to jinak. No, a protože původní plán už byl téměř hotov, tak jsem ho také použil. Přidal jsem však další část, na kterou jsou Ti, co již luštili dvě předchozí xichtovky, zvyklí. A tak se můžete k finálním souřadnicím vydat dvěma nezávislými trasami. K jejich zisku stačí jít jednou trasou, ale můžete zkusit obě.

Trasa A

Klasická záležitost, kterou většina zná z předchozích dvou keší. Čeká Vás několik úkolů, po jejichž vyluštění vždy získáte potřebný kód pro další postup. Možná Vás napadne, kolik toho bude. Pamětníci jistě znají soutěž "Deset stupňů ke zlaté". Ale i Ti co neznají, tak jistě už z názvu pochopili, kolik toho mají před sebou.

Přesně tak, deset jednoduchých úkolů. Nebo že by ne? Dobrá, spíš ne. Tentokrát jsem se opravdu snažil, aby si tato keš zasloužila ocenění D5, doufám, že se mi to už konečně podařilo.

A protože jsem dal na připomínky z minule, tak ještě něco málo k zadávání kódů. Už o tom nebudu jinde psát, takže pokud si to nepřečtete, tak to není moje chyba.

Všechny kódy se budou zadávat malými písmeny bez diakritiky a v případě víceslovných spojení, tak také bez mezer. Malý příklad. Pokud Vám vyjde třeba toto: Jaroměřice nad Rokytnou, tak kód bude vypadat následovně: jaromericenadrokytnou. Tím pádem odpadnou spekulace jaké písmeno kde psát, zda s mezerou, nebo ne. Samozřejmě, že pokud bude výsledkem číslice, tak bude zapsána jako číslice, např.: 123456. Možná je i kombinace písmen a číslic.

Trasa B

Druhá možnost jak se dostat k finálním souřadnicím. Dokonce původní varianta, protože s trasou A se původně vůbec nepočítalo. V tomto případě není potřeba cokoliv luštit, ale nevylučuje se to. Některým na to bude stačit jen trochu štěstí a jiní k tomu možná přistoupí úplně jinak. To nechám na každém z Vás. Úkolem bude najít ten správný xichtík, který Vás pošle na finálku.

Zdá se to jednoduché? Možná, ale věřte, že úplně tak jednoduché to není, uvidíte sami. Jen mějte na paměti, že xichtíky se vždy po neúspěšném pokusu znovu náhodně rozdají. Ten kdo by to chtěl obejít tlačítkem zpět, samozřejmě může, ale mohlo by se stát, že pokud tímto způsobem najde ten správný xichtík, tak se k finálce stejně nedostane.

Závěr

Po projití jedné, nebo druhé trasy, případně obou, dostanete finální souřadnice, bonusové číslo a také desetimístný číselný klíč. Vše si pečlivě zapište, bude se to hodit. Jen bych chtěl poznamenat, že každý dostane jen jeden jedinečný klíč a to i v případě, že dojde do cíle trasou A i B.

A jako vždy se nebráním ani BF způsobu získání souřadnic (něco pro IT specialisty), ani BF způsobu nálezu (něco pro Klobáse). V každém případě budu rád, když to zmíníte v logu, to jen kvůli statistice.

CWG

Ke keši je opět vydáno CWG, které získají automaticky první tři nálezci, tedy pokud si je z keše vezmou. Pokud by je chtěl i někdo jiný, tak bude mít také možnost, stačí dojít do finále Trasou A, zalogovat a nějakým způsobem je ze mě vymámit. Preferovaný a velmi účinný způsob mámení je výměna.

No a to by bylo ve zkratce asi tak vše. Všem přeji úspěšné luštění, klikání a bezproblémový nález. Takže hurá na rozcestník.

PS: V případě problému klidně napište, rád poradím, ale myslím, že to nebude potřeba. Jo a abych nezapomněl, tak radit začnu až padne bedna, do té doby mlčím jako hrob.



Velké díky patří HaRaKa, jalav2 a mopepa za betatest a cenné rady a připomínky.